Dagen efter....

Så har då avsnittet sänts då o alla perfekta människor har massa åsikter om en.Jätte kul tycker jag att folk ens orkar engagera sig i mig! Många verkar tro att programmet är helt oklippt o inspelat för någon vecka sedan. Till er vill jag bara säga att programmet spelades in i Sep-Okt o massa har klippts bort. Programmet går ju ut på att förnedra sig så mkt det bara går o det vettiga klipps bort. Tycker synd om er som har så trist liv att ni måste sitta o hitta på så mkt elakt det bara går,men vet ni vad?? Det rinner bara av mig! Jag vet vem jag är o jag har mina vänner o familj omkring mig som känner mig utan o innan. Så tyvärr sover jag utmärkt om nätterna o livet leker! måste sticka i ögonen på er.Till alla människor som skickat mail,sms o skrivit inlägg på Kanal 5 s sida vill jag säga-TACK! Det värmer verkligen. Jätte gulligt alla som själv har djur o vet hur mkt dom betyder för mig!Tyvärr kunde jag inte köpa tillbaka min häst,o anledningen till att det var så viktigt för mig var att han far/for mkt illa där han bor/bodde.Bara tanken på det gör mig förtvivlad o jag tänker på honom varje dag! Jag hoppas varje dag att jag en dag ska ha honom i mitt stall igen o att han får stanna där för alltid.Kram på er o ha en underbar dag i solen för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej.

Du borde väl ändå förstå varför en del reagerade som de gjorde när de såg programmet?

Jag menar, om du själv såg de i söndags borde du ju hört att allt inte lät så bra:P

2009-04-06 @ 15:38:59
Postat av: Johanna

Åh vad jag gillade dej i Sanningen Ögonblick..

Så synd att du inte vann för de förtjänade du verkligen att göra..

Jag hoppas verkligen att du kan köpa tillbaks din häst.. =)



Mvh/ Johanna

2009-04-06 @ 20:07:30
URL: http://angelhanna.blogg.se/
Postat av: Alice

Skit i vad alla no-lifers säger! Ingen av dom skulle någonsin vågat vara med i ett sådant program. Du är grym! Jag har husdjur själv och förstår precis hur du känner. Hoppas allt fixar sig med hästen :)



Kram!

2009-04-06 @ 22:31:02
Postat av: Anonym

GALET SA JAG....

2009-04-06 @ 22:54:35
Postat av: Anonym

Hej!

Såg dig på Tv och jag tyckte faktiskt synd om dig som inte klarade dig ända till slutet. Det finns väl ingen som har gjort ännu??

2009-04-07 @ 16:46:35
Postat av: Dessi

om en månad har folk glömt programmet, du är skit söt och när jag såg dig gråta i eftersnacket kunde jag verkligen känna att du är precis som alla andra, bara att du vågar berätta saker du gjort/tänker. Herregud tänk så mycket skit alla gjort någon gång, hoppas alla slutar glo snart, och det lär dem göra för på söndag har dem någon ny att snacka om..

PUSS

2009-04-08 @ 17:27:41
Postat av: Ellie

Gillade faktiskt också dig i Sanningens Ögonblick, du har varit lite roligt så tittade jag på det där klippet efter programmet på kanal5.se där du grät, och du fick mig också att gråta! Helt otroligt, för jag brukar inte göra det nämligen.. är inte så känslig, så det krävs mycket för att jag ska göra det. Hoppas det går bra för dig med alla hästar i framtiden, även om det gick som det gick i programmet :)

Bra att du inte låter småskitarna knäcka dig, för då fortsätter dom bara tills du är helt förstörd.

Pussar

2009-04-12 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0