Djup suck

Fy fan vad allt är tråkigt! Dööööööör av tristess snart.Ligger i min smutsiga äckliga soffa o stirrar i taket o räknar spindelnät.Skulle behöva slita fram dammsugaren o suga upp gamla pizzarester o avbitna naglar.Orkar ingenting,har ingen energi o ork överhuvudtaget.Min utväxt är ännu brutalare än igår o en omgång hårfärg skulle inte skada. Funderar på o kasta en näve grus i ansiktet oxå,det är billigare än peeling.Skulle behöva slipa ner den gråa hudtonen.En extreme make over skulle tas emot tacksamt.

Jag på picknick

Jag på picknick

Mina djur

Mina älskade djur leker glatt tillsammans

Jag på väg till Stockholm

Jag på väg till Stockholm

Blåsig Onsdag

Idag blåser det fan hundkukar ute,hatar blåst.Man får sitt flottiga hår överallt i ansiktet o kläderna flyger omkring.Svinkallt!Fattar inte hur jag ska överleva vintern.Hellst skulle jag vilja bo i ett varmt land året runt.Idag har jag varit på rekryteringsmässa i Västerås,det var skitlång kö med kravallstaket.skitlöjligt.Som om man skulle tränga sig före liksom.Det var så jävla mycket segt folk,som vanligt stannade folk i dörröppningen så det blev stopp,fattar inte hur fan folk tänker.Fick ta korta myrsteg in i lokalen,väl därinne var det svettigt o trångt o fullt med sega fula människor.Hatade varje minut.Klistrade på ett leende o smög fram till IKEAS plats o sa:Jag vill sleva upp köttbullar hos er! Vet inte riktigt om det gick hem,men jag skulle iaf maila in Cv o sånt där tjaffs.Avslutade med att jag minsann brukar äta köttbullar hos dom jätte ofta.Alltid ska man förnedra sig själv.Sen åkte vi till Mc Donalds där åt jag ett Happy Meal,då fick jag en barnbok om Tutu o nån mer.En invandrarbok! Vart är vi på väg.Folk hade liksom slöja i boken o bar omkring på kassar som säkert skulle föreställa Lidl påsar!Trodde inte mina ögon.Sen åkte vi o kikade på kaninungar på djuraffären då knackade jag på buren så en hamsterfamilj vaknade,det var skoj,dom var skitsöta! Ögonen var lika små som mina när jag vaknar ur min koma.Sen såg jag Nemo fiskar,skitsmå!Skulle vara tufft att ha sånna.Nu ska jag vila ett tag,det var jobbigt idag med så mkt intryck..

Mitt kylskåp

Lätt att göra en brakmåltid

Blommor 2

Samma bukett från Sanningens Ögonblick en vecka senare...vi har långt till soptunnan ska ni veta

Blommor 1

Min bukett från Sanningens Ögonblick

Befriad smuts


Stopp i handfatet

Så här har jag haft det i över en månad nu

Mitt gamla smink o sånt..


Från mitt handfat..

Spännande fynd

Avloppsbekymmer

Sitter o väntar på att min mor ska komma o rensa avloppet i handfatet för jag vet inte vilken gång i ordningen..Vattnet ligger kvar hur länge som hellst o vägrar sjunka undan,det tycker jag är äckligt.Förmodligen massa gamla hårtestar o flottigt smink som kluddat igen skiten.Trodde man kunde hälla i diskmedel typ så löses det upp men det funkade visst inte.Nu ska mamma skruva loss allting o rensa,sist hittade vi rester av spyor längst därnere.Det var spännande,säkert det som luktat ett tag.En gång fick jag stopp i toaletten då stängde jag bara dörren i en vecka o orkade inte ta tag i helvetet.När jag sen fått nya krafter så kom vaktmästaren o fixade det hela då flöt det runt bajskorvar som luckrats upp.Oj då sa jag o gick hemifrån,skämdes litegrann.Hatar att behöva ödsla energi på sånna här onödiga saker..

Mina Största idoler

1.Carolina Gynning 2.Cristiano Ronaldo 3.Nasse 4.Sid i Ice Age 5.Leif GW Persson 6.Tobbe i Köpingsgänget 7.Gunvald Larsson

Varför är Leif GW Persson så trött?

Sover han så jävla dåligt den där karln så han knappt orkar hålla ögonen öppna i direktsändning?Sitter han o klurar på brott hela nätterna? Eller smuttar han på en jävla stark whisky vareviga dag? Är han kanske bara så jävla trött på att spekulera o snacka om brott? Eller så otroligt trött på Hasse? Snälla Leif vad är det? Varför hänger ögonlocken nere vid hakan?Berätta för mig,sitter ju här o tycker synd om dig för fan.

Kvällens tv fiasko

Hade längtat som fan till Färjan på kanal 5 klockan 20,ända sen jag såg bilder o rubriker på Aftonbladets framsida.Men som vanligt blir man lurad! Hände absolut ingenting!Hade väntat mig svinig fylla med spyor o odrägliga ungdomar som gjorde bort sig för all framtid framför kamerorna.Men icke bara bartendern Håkan som fan inte hade ett enda rätt när han skulle vara tuff o gissa vilka drinkar folk ville ha,så otroligt jävla pinsamt.O killgänget från Haninge,visst fan var det han Robin från Big Brother som var med? Varför är det aldrig nåt sånt gäng med på båthelvete när jag åker!? Snygga,fulla o kåta.Perfekt liksom.Mer fylla,bråk o otrohet framför kamerorna-snälla!

Lite om kött

Jag älskar kött o är så långt ifrån vegetarian som det går.Min favorit är Fläskfile o Lövbiff.Gillar inte blodigt kött som oxfile o entrecotte.Äter heller inget från djur som springer i skogen dvs älg,rådjur,björn o grävling.Det luktar liksom blåbärsris o vilt redan innan det steks.Det tycker jag är äckligt.Jag har inget emot vilda djur nej tvärtom jag brukar köra över rävungar o sånt.Så jag kommer dom ganska nära.Stannade tex för en ekorre i söndags morse,den pinnade på som satan med sina fyra ben,eller har dom bara två förresten.Måste nog gå in o googla på det.Fick fan hjärnsläpp nu.Aaa en sån skulle jag vilja ha hemma dom är skitsöta men mamma säger att dom är skitelaka o äter fågelägg o sånt.Men man kan ju tänka bort sånt o bara titta på den.O borsta svansen o sånt där som på en docka.En gång slog mamma ihjäl en liten mus som ramlade ner från höskullen med spaden,sen visade det sig vara en jättesöt hamster som hade rymt.Då blev jag lite nedstämd i fem minuter.Pappa säger förresten att Flintastek,som jag förövrigt älskar att grilla på sommaren är gammal julskinka som blivit över sen julen,oönskade grisstjärtar alltså.Känns äckligt att äta nåt så gammalt.Men med en redig grogg i näven är alla tankar som bortblåsta...

Dövstumma

Ulf hade fått jobb på en pub,det va hans första dag.Chefen förklarade:blanda baradrinkarna kunderna ber om och så var det en sak till:två dövstumma bröder kommer ikväll.När de pekar tummen upp skall de ha ett glas gammeldansk.Pekar de tummen nerskall de ha ett glas vodka. På kvällen kom bröderna.De beställde både gammeldansk o vodka o allt gick väldigt bra.Plötsligt började bröderna sitta helt stilla med öppna munnar,o så satt de länge.Ulf blev lite ängslig o ringde chefen:de två dövstumma sitter tätt ihop o bara gapar,så har de suttit länge.Ska jag ringa efter ambulans? -Hur mkt har dom druckit? Frågade chefen. 7 gammeldansk o 4 vodka var svarade Ulf. -Ok,sa chefen.Då sitter dom bara o sjunger!

10 saker varför hundar är bättre än killar

1.Dom tycker om en hur ful o fet man än är 2.Dom ljuger inte 3.Dom säger inte att dom ska höra av sig o sen skiter i det 3.Dom spelar inte dataspel! 4.Dom gosar med en när man är ledsen utan att fråga nåt 5.dom dricker inte upp min cola i kylskåpet 6.Dom gnäller inte när jag köpt nåt onödigt 7.Dom bryr sig inte om jag är i stallet några timmar längre än jag sagt 8.Dom visar direkt om dom inte tycker om nån så man slipper gå o hoppas 9.Dom kastar inte äckliga kallingar på golvet 10.Är inte svartsjuka

Vem är Ryktet?

Jag är en nucka som knaprar antidepressiva o är utfattig.En tragisk person som vaknar varje morgon o väljer mellan att äta vatten o buljongtärning eller vatten o knäckebröd.Har -59kr på kontot o ligger o glor i taket o väntar på att få gå o lägga sig igen så tiden o dagarna går.Jag var en gång en glad o lycklig tjej men jag vet inte riktigt vad som hände på vägen.Jag hade långt tjockt blont hår o var brunbränd o relativt smal,livet lekte o ingenting var omöjligt.Nu sitter jag här med tunt stripigt hår,med en gråaktig nyans på kroppen o är lönnfet.Ingenting är roligt o jag kommer förmodligen få leva ensam resten av mitt liv.Hatar att sova ensam o funderar starkt på att sätta upp en lapp på våran lokala mataffär om sovsällskap.Ni vet en sån där lapp med små lappar man kan riva av.Men förmodligen är det väl bara håriga gubbar som nappar.Annars fick jag nys om en docka av nåt slag i naturlig storlek som dom tagit fram i Japan eller nåt som man kan klä på/av o ligga o gosa med.I så fall ska jag beställa en som ser ut som Cristiano Ronaldo.

Dyster Måndag

Sitter o stirrar in i väggen-igen..Har så fruktansvärt jävla tråkigt så jag tror att jag dör.Idag har jag slagit i två spikar i väggen,hittade inte hammaren så tog köttyxan.Gick fan lika bra.Skönt med ett verktyg man kan använda till fler än en sak.Hundarna ligger o snarkar o bara har det skönt,regnar o är grått idag,lyssnar till introt till Hem till Gården,finns det nåt sämre program?? Vem fan i hela sverige följer den jävla serien.Fan visa Beverly Hills eller nåt.Saknar Ricki Lake så fruktansvärt mycket,det var mitt favoritprogram,feta negrer som knappt fick plats i stolarna som skrek Whatever o viftade bort allt som folk sa till dom.Massa otrohet o smått o gott.Helvete vad bra det var.Förut var min dröm att få vara med där o jag önskade det skulle komma hit till sverige istället fick vi en pinsam variant av det hela med Hanna Widell,så otroligt jävla dåligt det var!Nu ska jag nog borsta tänderna det var ett tag sen,om jag har nå tandkräm kvar vill säga,det är så dyrt..

Sanningens Ögonblick

Japp,jag har förnedrat mig själv.Har avslöjat mina mörkaste hemligheter i Kanal 5.Håll utkik snart sänds programmet o efter det ska jag avslöja allt här! Så missa inte det,du kommer inte ångra dig.

.......får gå med rumpan bar

Jag har kommit hem från krogen utan kjol. Vet inte om jag är ensam om detta men jag vet verkligen inte vad som hände.Det var Hallowen fest o var väl som vanligt här i byhålan-fullast vinner.Till saken hör ju att det var string o inga strumpbyxor som gällde även denna kväll.Man har ju inte direkt vänner på riktigt utan mest sånna som Mollgan....Åkte iaf hela vägen hem i bussen o gick hem i snö o kyla utan kjol! Inte fan var det nån som påpekade något! Kändes som ett straff att få höra allting efteråt.När jag vaknade upp framåt fyra bläcket dagen efter var det nåt som stramade i armhålan o mkt riktigt där var den!! Vilket fynd.Tog dock ett årtionde innan detta var glömt..Så tjejer ett tips skaffa riktiga vänner o behåll kjolen på åtminstone så länge du kan,vet att det är svårt

Hatar barn o står för det

Jag hatar verkligen barn,dom är snoriga,skriker,petar näsan i tid o otid,luktar illa,nyser en i ansiktet,har snorbubblor under näsan,grinar jämt,dyra i drift,går sakta,pratar sakta o oförstående,ska hjälpa till med allt trots att dom inte kan nåt,är i vägen,smutsar ner,skiter o pissar på sig,kräks,o ska sova när det verkligen inte passar sig......allt detta passar iof in på ett fyllo med....

Därför är yngre killar bäst

1.Inte håriga som gorillor på zoo 2.Alltid sugen på sex 3.Sådär gulligt bortkomna o förvirrade 4.Oerfarna så man kan lära upp dom lite smått o gott 5.Ingen risk att dom tjatar om barn 6.Glada o oförstörda av det hemska livet 7.Man kan liksom få känna att man tar hand om dom 8.Luktar gott fast det löddrar svett under armarna 9.Sättet dom ser på en MILF alltså jag 10.Ställer upp på det mesta 11.Tjatar inte om att träffa släkt o vänner 12.Tar en dag i taget 13.Vill hitta på skojjiga saker 14.Jag behöver inte spela vuxen 15.Rakar pungen o är noga med hygienen 16.Gillar Snabbmat 17.Lätt att imponera på dom 18.Bryr sig inte om hur jag använder besticken 19.Modemedvetna 20.inget navelludd!!!!

Då är det fan kört...

När man hamnat som jag nu i C-facket hos killarna så vet man att det är dax att kasta in handduken när raggningsreplikerna börjar låta åt det här hållet:Vilka långa fina bröst du har.....Dina tänder är som stjärnorna-Gula o långt ifrån....Bara att bita ihop o inse att jag nu helt enkelt blivit en renodlad Nucka

30 år o fjortiskär

Blir alldeles knäsvag när han ser på mig med sina mörka ögon,dom kritvita tänderna lyser upp hela hans ansikte,kommer på mig själv att bara sitta o stirra på hans brunbrända perfekt musklade kropp,det finns ingen som honom han är helt fulländad.Skulle kunna offra min vänstra stortå för en natt med honom.Det pirrar i hela kroppen när jag ser honom.När han gråter,gråter även jag.Man blir fjortis på nytt o tiden står still.Så otroligt jävla patetiskt men....Du äääääääär min maaaaaaaan Cristiano Ronaldo Fjortis Puzzzzzizzzzar

Navelskräck

Jag har navelskräck,har haft det så länge jag kan minnas.Det började med att jag fick för mig att nån skulle ta en spruta o trycka in i naveln.Sen dess drömmer jag mardrömmar om det o ingen får nånsin ta på min naveln o pratar nån om navlar måste jag hålla handen för min så ingen kan trycka in nåt där.Hel skumt.Kan ha o göra med att min pappa alltid hade navelludd i sin,så jävla vidrigt,hur kommer det sig liksom?Dessutom är det bara gubbar som har det verkar det som.Obehagligt.Naveln på en gravid är fan det värsta! Får rysningar bara jag tänker på det,den blir så jävla stor o äcklig.Kunde jag skulle jag sy igen min så slipper jag oroa mig.

Nykter fredag

Imorse vaknade jag av väckarklockan skittrött,snoozade såklart o det slutade som alltid med att jag försov mig.Kletade på mig gammal smörja i det bleka fula ansiktet o kastade mig ut till en iskall bil som tydligen vaknat på fel sida,hetsgasade o gjorde allt man inte ska göra..det har pappa sagt.Så jävla trött på gamla bilar jag som trodde att jag NÅGON gång skulle få ha en fin bil alltså en med årsmodell 95 o framåt..Min dröm vore såklart en Bmw Cab,svart med skinnsäten så skinkorna klibbar fast i på sommaren..Kom iaf till stallet o möttes av vilda gnägg av utsvultna hästar,kan tro att dom aldrig får nå mat överhuvudtaget.Kom sen som vanligt försent till mötet på Psyk,slår liksom aldrig fel.Tiden går fort när man har kul dvs när man bara får prata om sig själv-det är bäst!Sen lyxade jag till det med ett besök på ICA MAXI där strosade jag bland hyllorna o drömde att jag hade pengar,dock fanns det bara en ynka Bonuspoängcheck på 25kr i den trasiga plånboken.Slutade med Barnmatsburk till hundarna i deras favorit Kalvfrikadeller i buljong o en Pepsi till mig att kalasa på så här på fredagskvällen.Nu ska jag nog dra runt med dammsugaren o sanera lite i lägenheten,undrar om man kan dammsuga upp pölen med hundkiss? Kanske skulle köpa eller hm önska sig en våtdammsugare..Vore perfekt till mig.Åt en frasfralla som frukost när jag kom hem runt 11,så det kommer rassla fint i slangen för det är smulor tamigfan överallt.Hej så länge

Recept till alla kakälskare

En helt vanlig jävla kaka Ingredienser: Ett stort ägghelvete 1dl sur mjölk Så lite smör som möjligt Socker ingen jävla mandel 2dl bakpulver 1 paket snustorra russin 1,5dl allerginötter En koppjävel vetemjöl Fyllning: 1dl vaniljsocker 1 melon eller nåt annat Mycket sprit! Häll nästan allt i en bunkjävel o kör med den där jävla elvispen i en timma.Grädda direkt i skålen,skit i att smöra o bröa,kakhelvetet fastnar ändå.Dunka utav bara fan för att få ut skiten på matbordet.Garnera med krossad melon o sprit.Om kakfan inte lossnar från bunkern,släng ut bunkhelvetet genom fönstret o drick upp spriten.Lycka till med det där jävla baket

Vem fan skrämde Rädda Barnen?

Har länge funderat på att även jag gå omkring med en insamlingsbössa o tigga på stan,om vi kan samla in slantar till alla möjliga organisationer o annat skit kan väl jag oxå få en krona eller två? Tycker fan vi kan se till att vi i Sverige klarar oss bra o har tak över huvudet innan vi skickar pengar till andra länder.Så jävla fel att totalt ignorera våra hemlösa o utsatta i vårat egna land först.Jag är fattig som en kyrkråtta.GE MIG PENGAR FY FAN!

En dag i mitt tragiska liv

Vaknade vid nio av att gubbfan blåste med lövsugen precis utanför mitt fönster.Till vilken nytta liksom? Den suger ju inte ens upp löven utan bara omkring dom,så otroligt jävla onödigt.Ungeför lika onödigt som en svamptork jag såg på ElGiganten för fem hundra spänn.Vem fan behöver en sån?????Man blir bara chockad.Såg förresten en liten maskin som smälter choklad i hyllan brevid,sen när kan man inte ta en liten kastrull o göra det på spisen?Aaaa sen kravlade jag mig ur sängen med torkat dregel på hakan o ögon små som på en mullvad i dagsljus,tittade ut genom fönstret o fnös åt det gråa vädret trots att jag inte har tänkt göra ett skit ute idag men känns som det hör till att gnälla,det är liksom svenskt på nåt vis.Blev en torr gammal limpmacka till frukost som jag fick hyvla bort möglet på innan det gick att trycka in i käften,väl där gick den mest runt i käften o det var bara torrt o äckligt.Ungefär som när man äter mandelkubb utan att dricka nåt.Efter det har jag stirrat in i väggen i några timmar o bara tyckt synd om mig själv.Nu sitter jag här o väntar på att pappa ska hämta upp mig,han har lovat att hjälpa mig hämta hö till pållarna,skitlångt bort! Hatar att göra sånt skitgöra kan inte nån komma o tippa av en jätte hög med foder o halm så man slipper slita ut sig.Det är faktiskt jobbigt att ha stall o djur.Framåt kvällen blir det väl några vändor till kylskåpet o övriga lådor i köket i jakt på nåt gott att trycka i sig o ännu en kväll framför tvn.Slutar alltid med vatten o buljongtärning,man är ju fattig som ett barn i Afrika

Fel mat från Snabbmatskedjan

Finns det nåt värre än när man trånat en hel jävla dag efter flottyrmat o när man väl kastat sig ner i soffan med gaffeln i högsta hugg o öppnar kartongjäveln så är det FEL!!! Fy fan vad arg jag blir,skulle kunna springa till turkstället o tvångsraka hans kattarmar i ren ilska o desperation.Ska det vara så jävla svårt!? Han står där o ler o säger ja ja o man bara ser att det går in genom ena örat o ut genom det andra o likt förbannat är det fel i kartonghelvetet! Man retar sig hela måltiden på att man får peta bort det äckliga o gnälla över att nästa gång då jävlar.O självklart står man där nästa helg igen vrålhungrig o trånar efter flott.För man ska ju på sitt riktiga svenska sätt bara stå tyst o hoppas o önska att denna gång ska det bli rätt.Nästa gång ska jag fan tvångsstirra när maten görs för nu är botten nådd,aldrig mer ska min måltid få förstöras.

Finns det vita kycklingar?

Nej,jag visste väl det trots det så finns det VISSA besserwisser som absolut håller fast vid att det minsann finns det.Jag äter inte gulan i ägg av en enda anledning-det är ju kycklingen! Det vita som ju faktiskt är ganska gott är ju bara det där slemmet som omger det lilla livet. En liten ullig gullig kyckling är ju gul så hur fan kan vitan vara ulltussen vi alla ojjar oss över o tycker är söt.Det går helt enkelt inte ihop.Så lyssna här nu alla ni som prompt yrkar på att gulan är nåt helt annat.Jag vet bäst o jag har rätt,punkt slut

Slakt av en mkt dyyyyyyyr traktor

Har ni nån gång dragit en riktigt stor,skitig o tung tegelsten genom rutorna på en traktor? Det har inte jag heller.... ..........idag.....men för en tid sen,det slutade med brutalt strupgrepp på mig o polisanmälan där man glatt påpekade att jag minsann var en bastant o grov ung dam med stabil kroppshydda som inte blev skrämd av en helt galen o psykopatisk bonde.Man skulle väl visa sig tuff eller nåt,var oerhört stolt över vad jag gjort o skulle glatt göra det igen om mina hästar var i fara.Visst jag behöver varenda bonde som finns som kan göda upp sina slitna gamla åkrar så jag kan få hö o halm till mina arma pållar.Men nån jävla måtta får det väl ändå vara,finns gränser o när ett lass med säd blir viktigare än två stalltjejers o deras hästars liv då flyger även fan i mig.Japp jag är grymt skyldig men oj oj oj vad stolt- BONDJÄVEL!

Obehagliga tankar o konstiga funderingar

Har ni nån gång micrat en Gorbys pirog utan att ha glastallriken i? Det rekomenderas INTE! Den annars så goda o möra lilla klumpen blev stenhård i kanterna o nästintill oätbar. Allt för att man inte orkade hasa sig fram i sina trasiga tofflor dom två meterna till diskmaskinen o ta ut den, givetvis är den fortfarande odiskad o full med bakterier.

Vildvuxet

Har ni nångång varit så otroligt orakad mellan benen att man får slå med lie för att se klart? Ibland känns det som om gud just då bara kastade alla könshår just i mitt underliv,så otroligt jobbigt när avloppet kluddar igen. Kanske ska skaffa pojkvän så man håller efter eländet...

Dödsdomen

Just när jag trodde inte livet kunde bli sämre så överaskade det mig totalt,ni vet smärtan när man precis slagit i storttån i en list eller sängkanten eller något liknande? Som det fast tio gånger värre o då har jag tom räknat med att du har långa oklippta tånaglar som du får ta vinkelslipen till hjälp att fila ner dom.Så har min dag varit,jag har varit upp med nästippen precis över kanten o nosat på paradiset o just då kom det en sån där ful äcklig unge o bara lipade fult med sin bakteriehärd till tunga o knuffade ner mig igen.Jag vet inte hur jag ska beskriva skiten,jag såg framför mig så mkt saker jag var värd att få o kunna göra,att äntligen få börja leva igen men är man född med otur så är man. Vet inte ens om jag orkar skrapa ihop spillrorna därnere på marken o rycka upp mig för så nära jag var min dröm idag kommer aldrig någonsin komma igen....Jag är ledsen så otroligt jävla ledsen så det finns inte ord..

Imorgon avgörs min framtid...

Orkar man vakna upp imorgon o vänta tills livet slår ett knytnävsslag i ansiktet på en? Kommer jag spela min kort rätt? Kommer jag sumpa kanske min enda chans att förbättra mitt liv? Kanske kanske inte,inte världens bästa uppvärmning så att säga.

Välkommen till min blogg!

Här sitter man då ännu en fejkblondin som om man hade möjlighet oxå hade pumpat tuttarna fulla med silikon o hållt i ett par blöta nerhasade stringtrosor på förstasidan på en sliskig herrtidning.men nej man valde soffan så nu sitter man här lönnfet o höstblek med handen i chipspåsen o tittar på sista slurken som finns kvar i cola glaset o funderar på om man orkar gå till köket o fylla på med lite kall cola istället som har lite kolsyra kvar. Ska man ta tag i sitt liv kanske o rycka upp sig eller är det enklare att bara tycka synd om sig själv? Den som lever får se...

RSS 2.0