Vart fan tog våren vägen??

Pissväder,dyngsur om fötterna o ser ut som en dränkt katt i huvudet. Varit på hoppträning med hästen. Plaskat runt i vita sneakers o gnällt över all lera o skit. Men inte fan ska man klä sig ordentligt. Som vanligt glodde folk o kände igen en.Man vänjer sig nog aldrig. Började just ett program om barn med vanställda ansikten som dom opererar o hjälper,med min otur skulle det förmodlingen komma ut en sån ur mig OM det skulle kläckas en unge i mig. Kommer väl ut på tvären också,skulle inte förvåna mig ett piss.Kan nog inte komma på en grej som har gått vägen dom sista åren.Lycka-vad är det?Släpar man sig till brevlådan efter många om o men så inte fan har man fått nån post då! Tar man med soppåsen ut så nog fan är det tvärfullt i sophuset! Dammsuger man o torkar golvet så öser regnet ner o hundarna rusar in med svarta lertassar! Blir så trött....

Underbara tisdag

Fan vad våren är underbar! Inga jävla blodsugande kryp som suger musten ur en o äckliga flugor som surrar,har förresten funderat över vart flugorna gått på när dom har fuktiga ben-hemska tanken,förmodligen nåt riktigt vidrigt.Har varit i stallet hela morgonen o jobbat o planterat blommor o städat lite.Märker dock att folk glor på en o funderar hmm vart har jag sett henne förut?? Tom pensionärer reagerar,trodde inte dom var uppe så sent dom ska ju läsa tidningen o dricka sitt äckliga kaffe runt 5 på morgonen.Dock övervinner det positiva det negativa jag fått höra.Vilket är väldigt kul att så många trots allt förstår att jag är en helt vanlig tjej som är glad o bryr mig om andra.Alla sms o hällsningar jag fått är helt obeskrivligt! Att så många sett programmet o dessutom tar sig tid att leta på mig på Facebook osv. Tycker ni är jätte gulliga!

Dagen efter....

Så har då avsnittet sänts då o alla perfekta människor har massa åsikter om en.Jätte kul tycker jag att folk ens orkar engagera sig i mig! Många verkar tro att programmet är helt oklippt o inspelat för någon vecka sedan. Till er vill jag bara säga att programmet spelades in i Sep-Okt o massa har klippts bort. Programmet går ju ut på att förnedra sig så mkt det bara går o det vettiga klipps bort. Tycker synd om er som har så trist liv att ni måste sitta o hitta på så mkt elakt det bara går,men vet ni vad?? Det rinner bara av mig! Jag vet vem jag är o jag har mina vänner o familj omkring mig som känner mig utan o innan. Så tyvärr sover jag utmärkt om nätterna o livet leker! måste sticka i ögonen på er.Till alla människor som skickat mail,sms o skrivit inlägg på Kanal 5 s sida vill jag säga-TACK! Det värmer verkligen. Jätte gulligt alla som själv har djur o vet hur mkt dom betyder för mig!Tyvärr kunde jag inte köpa tillbaka min häst,o anledningen till att det var så viktigt för mig var att han far/for mkt illa där han bor/bodde.Bara tanken på det gör mig förtvivlad o jag tänker på honom varje dag! Jag hoppas varje dag att jag en dag ska ha honom i mitt stall igen o att han får stanna där för alltid.Kram på er o ha en underbar dag i solen för det ska jag ha!

RSS 2.0