Lördag,dricker rusdryck

Har haft en bra dag.kikat på hopptävlingar o nu dricker jag vin,det är fint det.Idag har jag tuggat i mig en stripstallrik,det var gott o allt jag hade råd med.Turken med kattarmar bjöd mig på cola,det var lyxigt han ville nog ligga med mig.Kände mig nöjd o tillfredställd.Jag häller i mig lådvin helt i onödan o en är nykter,den andra blir hetsad till att dricka Jäger.Han tycker det är äckligt.Imorrn ska jag tävla med min ena häst,så måste vara pigg men det är inget jag tänker på just nu.Åhhh vaed jag vill ha skoj o stoppa tungan i nån okänd,det är spännande tycker jag.Då kan man bli förkyld oxå.Då får man ligga i sängen o tycka synd om sig själv.Det är det jag är bäst på.Har tränat en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0