Krockat i stringtrosor

Idag vräkte regnet ner när vi var ute o red.Så fruktansvärt,led varje sekund.Frös o ville bara dra täcket över huvudet i min stora säng.Aaaa iaf så frös jag så mkt att jag rev av mig byxorna i stallet o klev omkring i stringtrosorna o ridjacka.Beslutade mig att åka så hem då jag bara inte kunde dra på mig brallorna det rann av.Såklart krockade jag!!! Blev stopp då en jävla grävmaskin stod i vägen o jag bromsade hastigt men gled bara o ja jag körde rakt in i bilen framför! Hundarna flög ner på golvet o jag fattade inget. Då kom en arg tant rusande fram till mig o jag öppnade dörren,då vindrutan kastat in handduken o sa vänta,jag ska bara klä på mig!! Skulle döda för att få se hennes blick en gång till,hon ruskade på huvudet o gick med arga steg till sin trasiga bil.Jag kunde ju inte gå ut då det stod massa arbetare där o glodde så jag fick böka på mig dom dyngsura brallorna bakom ratten!Asså jag var så jävla arg! Aaa fick iaf på mig dom efter ett tag o gick ut,då skrev vi massa papper o jag åkte hem o ringde försäkringsbolaget,så blev man 1000 kr fattigare,suck.Jag som är så rik just nu host host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0