Influensa

Japp nu har den nått fram även till mig,snoret sprutar,ögonen tåras,näsan är röd o narig,halsen kliar,huvudet dunkar,o jag fryser o svettas om vartannat. Inatt råkade jag knäa min sovkompis på pungen när jag desperat slet åt mig en bit av täcket i en sista chans att sluta skaka av frossa.Min röst har förändrats nå avsevärt idag när jag klev fram till receptionen hos tandläkaren o hon frågade efter mitt namn hette jag plötsligt Sabba pga allt snor som täppt igen min näsa.Hon sa ursäkta?! o stirrade frågande på mig.Väl därinne fick jag ingen luft o höll på att kvävas utan syre.Undrar hur mkt snor hon lyckades se i min näsborre. Otroligt pinsamt o förnedrande.I början torkade jag mig lite snyggt sådär runt nosen med fina mjuka o dyra sk näsdukar men nu åker toarullen fram o jag fräser ur så mkt jag bara orkar,inte speciellt attraktivt.Får smeta Lypsyl runt nosborrarna så inte skinnet frasar sönder.Ligger o tycker synd om mig o hostar som ett litet spädbarn.Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0