Fredag,trist o grå

Blir nog ingen händelserik helg det här,fan vad trist.Längtar tillbaka till förra helgens bravader på WQ.Det var grejjer det fjortisfniss tihi tihi Åhhhh tråk! Jag vill knarka! Händer fan inget,vill leva ett roligt liv. Igår var jag med en killkompis på IKEA han skämdes hela tiden,jag var på ett strålande humör efter ett samtal från kanal 5 som gjorde mig mkt glad.Vad det är än så länge hemligt.....shit blir pirrig i magen varje gång reklamen om söndagens avsnitt av Sanningens Ögonblick visas.Nu är det snart dax att blotta hela livet för svenska folket.A iaf så var jag på IKEA o inhandlade en hylla som jag ska ha ovanför sängen,har ju målat o gjort om en hel del i min lägenhet för att pigga upp mig lite.Det blev skiiiiitbra!!!Har bara en vägg kvar den ska tapetseras men det verkar invecklat så skjuter lite på det än så länge.Fan vad jag längtar till Juldagen,det kommer bli askul på Wq sen åker vi till Sälen!!!Ska bli mkt spännande,hm undrar vad som kommer att hända där...Återkommer,ska utnyttjas som taxi nu suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0